Sunday, November 6, 2011

ေသခါနီးအခ်ိန္မွာ ဘာအေရးၾကီးဆံုးလဲ...


သတၱ၀ါမွန္သမွ် ဘ၀ကုိလုိခ်င္တပ္မက္တဲ့ ေလာဘတဏွာရွိေနသမွ် ဘ၀ကုန္ဆံုးရာ လမ္းေၾကာင္းမွန္ကုိသိၿပီး ဘ၀တစ္ဖန္ မျဖစ္လာေအာင္ အားမထုတ္ထားေသးသမွ် တစ္ဘ၀မွတစ္ဘ၀သုိ႔ ကူးေျပာင္းျဖစ္ေနၾကရအုန္းမွာပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕က ဘ၀ဆုိတာ ဒီဘ၀ေသရင္ ေနာက္ဘ၀မျဖစ္ေတာ့ဘူးလုိ႔ အယူရွိၾကပါတယ္။ အဲဒီလုိအယူရွိသူမ်ားသည္ လူ၀င္စားမ်ားကုိ မျမင္မၾကားဘူး၍လည္းေကာင္း၊ အေၾကာင္းတရား အက်ိဳးတရားတုိ႔သည္ တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု ဆက္စပ္ေနသည္ကုိလည္းေကာင္း ေသခ်ာက်နစြာ နားမလည္ထားေသးျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပလိမ့္မယ္။

လူတစ္ေယာက္ သုိ႔မဟုတ္ သတၱ၀ါတစ္ဦးဟာ ဘ၀တစ္ခုမွ တစ္ခုသုိ႔ ေျပာင္းလဲတဲ့အခါမွာ ေသခါနီးကာလတြင္ ကံ၊ ကမၼနိမိတ္၊ ဂတိနိမိတ္ (၃)မ်ိဳးတုိ႔တြင္ တစ္မ်ိဳးမ်ိဳးေပၚကာ ေနာက္ဘ၀သစ္သုိ႔ ေျပာင္းလဲသြားပါတယ္။ စိတ္ရဲ႕ျဖစ္စဥ္ဟာ အင္မတန္ျမန္တာေၾကာင့္ အဲဒီနိမိတ္ေတြျဖစ္ဖုိ႔ သီးသန္႔ေစာင့္ဆုိင္းေပးေနခ်ိန္ရယ္လုိ႔ေတာ့ မရွိပါဘူး။ ကားတုိက္၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဓါးထုိးခံရ၍ လည္းေကာင္း၊ ဗံုးမွန္၍လည္းေကာင္း ခ်က္ခ်င္းေသႏုိင္တဲ့ပုဂၢိဳလ္မ်ားေသာ္မွလည္း ထုိနိမိတ္(၃)မ်ိဳးတြင္ တစ္ခုခုေတာ့ ျဖစ္ၾကပါတယ္။

"ကုသိုလ္" ဆိုတာ....


ကုသုိလ္ဆိုတာ ဘာကိုေခၚတာလဲဆိုတာကို မေျဖေသးမီ စိတ္ေကာင္းထားရင္ တရားအားထုတ္စရာမလိုဘူးလို႔ ေျပာတဲ့စကားက ပိုအေရးႀကီးလို႔ ေျပာရဦးမယ္။ ဒါက အေပၚယံ ၾကည့္ၿပီး ေျပာလိုက္တဲ့စကားျဖစ္တယ္။ တကယ္က အားထုတ္စရာမလိုဘူး၊ လုပ္စရာမလိုဘူးဆိုတဲ့ အယူအဆေတြဟာ အကရိယ၀ါဒေတြပါ။ ဘုရားရွင္၀ါဒမွာ မလုပ္ရင္ ဘာမွ မရလာႏုိင္ပါဘူး၊ လုပ္မွ ရမွာပါ။ စိတ္ေကာင္းထားပါၿပီတဲ့ ေလာဘ ေဒါသ အားႀကီးေနမယ္ဆိုရင္ မဟုတ္ေသးဘူး၊ စိတ္ေကာင္းလည္း ရွိရမယ္ ေလာဘ ေဒါသစတဲ့ ကိေလသာမ်ားနည္းေအာင္၊ ပါးေအာင္၊ ကင္းေအာင္လည္း လုပ္ရမယ္၊ ဒီအတြက္ သီလ၊သမာဓိ၊ပညာဆိုတဲ့ ဘုရားရွင္အဆံုးအမေတြ အထူးလိုအပ္ပါတယ္။ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာဆိုတာ မဂၢင္အက်င့္ေတြပါ။

ဘုရားရွင္က “မဂၢင္ရွစ္ပါး အက်င့္ရွိတဲ့ ငါဘုရားသာသနာမွာသာလွ်င္ ကိေလသာၿငိမ္းေအးႏုိင္တဲ့ သမဏဆိုတာရွိတယ္”လို႔ သုဘဒၵပုရပိုဇ္ကို မိန္႕ေတာ္မူထားတာ ရွိပါတယ္။ ဆိုလိုတာက အားထုတ္မႈအပိုင္းမပါဘဲ စိတ္ေကာင္းထားရံုမွ်နဲ႔ ကိေလသာမကင္းႏုိင္ေသးဘူးဆိုတာပဲ။ ဒါေၾကာင့္ စိတ္ေကာင္းထားရံုနဲမၿပီး၊ ဒါန၊ သီလ၊ ဘ၀နာစတဲ့ အားထုတ္မႈအပိုင္းလည္း လုိေသးတယ္ဆိုတာပါပဲ။

ေနာက္တစ္ခုက ကုသုိလ္ရဲ႕အဓိပၸါယ္ကို ေျပာပါ့မယ္။ ကုသိုလ္ဆိုတာ ကုသလာ ဓမၼာ အန၀ဇၨ သုခ၀ိပါက လကၡဏာ– အျပစ္မရွိျခင္း၊ ေကာင္းေသာအက်ဳိးကိုေပးျခင္း လကၡဏာႏွစ္ပါးနဲ႔ျပည့္စံုေသာ၊ ဓမၼာ-နိသတၱနိဇီၨ၀သဘာ၀ါ- သတၱလည္းမဟုတ္၊ ဇီ၀လည္းမဟုတ္ကုန္ေသာ သေဘာတရားတို႔သည္၊ သံ၀ိဇၨႏၱိ- ရွိကုန္၏။ အဓိပၸါယ္က- ကုသုိလ္တရားဆိုတာ အျပစ္ကင္းတဲ့လကၡဏာကတစ္ပါး၊ ခ်မ္းသာတဲ့အက်ဳိးကို ေပးျခင္းလကၡဏာကတစ္ပါး၊ ထိုလကၡဏာႏွစ္ပါးႏွင့္ျပည့္စံုရင္ ‘ကုသုိလ္’လို႔ေခၚပါတယ္။ အျပစ္ကင္းရမယ္ဆိုတာ (အသက္ေကာင္လည္းမဟုတ္ သတၱ၀ါေကာင္လည္းမဟုတ္တဲ့) စိတ္မွာ ကင္းရမွာပါ။ စိတ္ထဲမွာ ေလာဘအျပစ္၊ ေဒါသအျပစ္စတာေတြ ကင္းေနရပါမယ္၊ ထိုကိလာသာေတြ ကင္းေနတဲ့စိတ္ဟာ အေႏွာင္အဖြဲ႕ကင္းၿပီး ခ်မ္းသာေနပါတယ္။ ဒါကိုပဲ “ကုသိုလ္” ေခၚပါတယ္...

 "ဆန္နီေနမင္း" ဓမၼ Website မွကူးယူမွ်ေ၀ပါသည္....

ရုပ္နာမ္တို႔ရဲ႕ ေဖာက္ျပန္မွဳ....


(၁) အေၾကာင္းတရာနဲ႔အက်ိဳးတရားတုိ႔ဟာ အၿမဲတမ္းထိေတြ႕ေနတာျဖစ္လုိ႔ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ပ်က္စီးတာလည္းေျပာလုိ႔ရသလုိ သူ႔အလုိလုိပ်က္စီးတာလုိ႔လည္း ေျပာလုိ႔ရပါတယ္။ သဘာ၀တရားႀကီးကုိက ဒီတုိင္းခ်ည္း အၿမဲျဖစ္ပ်က္ေနတယ္ေလ။

(၂) ဥပမာ-လက္ကုိင္ပ၀ါအျဖဴေရာင္ တစ္ထည္ကုိ လက္ထဲမွာဆုတ္ထားလုိက္ပါ။ ဆုတ္ထားတာၾကာလာရင္ အဲဒီလက္ကုိင္ပ၀ါဟာ ညစ္ႏြမ္းျခင္း၊ တြန္႔ျခင္းစတဲ့ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးမႈေတြ ျဖစ္လာတာကုိ ျမင္ရပါလိမ့္မယ္။ ဒါဟာလည္း ပင္ကုိယ္မ်က္စိနဲ႔ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးမႈ ျမင္လြယ္တဲ့အရာကုိ ဥပမာေပးလုိက္တာပါ။ အဲဒီလုိျမင္လြယ္တဲ့အရာမုိ႔လည္း ျမတ္ဗုဒၶက စူဠပန္မေထရ္ကုိ လက္ကုိင္ပ၀ါကုိ ဆုတ္နယ္ခုိင္းၿပီး တရားရေအာင္ လုပ္ခဲ့တာပါ။ လက္ကုိင္ပ၀ါမွမဟုတ္ပါဘူး။ က်န္တဲ့ဘယ္ရာမဆုိ သူ႔အလုိလုိ ျဖစ္ပ်က္ေနၾကပါတယ္။ ဘယ္ဟာမွ ပံုမွန္အတုိင္း ရွိမေနၾကပါဘူးေလ။ မိမိတုိ႔က ကုိယ္ပုိင္ဉာဏ္ႏုနယ္ေသးတဲ့အတြက္သာ မျမင္လြယ္တဲ့အရာေတြ ရွိေနတာပါ။

တကယ္ေတာ့ ေလာကႀကီးထဲမွာ အာရံုကုိသိတတ္တဲ့သေဘာတရားေလးမွ်နဲ႔ ေဖာက္ျပန္တတ္တဲ့ သေဘာတရားမွ်ေလးသာ ရွိပါတယ္။ အထည္ကုိယ္ျဒပ္ေတြ၊ အစုိင္းအခဲစတာေတြ မရွိပါဘူး။ ဥပမာ-ပယ္လယ္ထဲခရီးသြားတဲ့အခါ ပယ္လယ္ေရထဲမွာ ေရျမဳပ္ႀကီးတစ္ခုကုိ အေ၀းကၾကည့္လုိက္တဲ့အခါ အစုိင္းအခဲႀကီးလုိ႔ ထင္ရေပမဲ့ အနီးသြားေရာက္ၿပီး လက္နဲ႔ထိၾကည့္လုိက္တဲ့အခါ အဲဒီေရျမဳပ္ဟာ ပ်က္စီးသြားသလုိ လူခႏၶာကုိယ္အစရွိတဲ့ သက္ရွိသက္မဲ့မ်ားဟာလည္း အစုိင္းအခဲမဟုတ္ဘဲ နဲ႔ ေဖာက္ျပန္တတ္တဲ့ သေဘာတရားမွ်ေလးသာရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း အခ်ိန္တန္ရင္ လက္နဲ႔ဆုတ္ကုိင္ျပလုိ႔ရတဲ့အရာတစ္ခုမွမရွိဘဲျဖစ္ေနတာပါ။ ေလာကႀကီးထဲမွာ ေရျမဳပ္ဥပမာလုိ၊ ေဖာက္ျပန္တတ္တဲ့ သေဘာတရားေလးသာရွိတယ္ဆုိတဲ့ တရားသေဘာကုိ သိျမင္မယ္ဆုိရင္ လက္နဲ႔ဆုတ္ကုိင္ျပလုိ႔ရတဲ့အရာဟာ မရွိဘူးဆုိတာ သိပါလိမ့္မယ္။

ဘုရားရွင္ ၀ါကပ္ေတာ္မူခဲ႕ေသာေနရာမ်ား.....


ျမတ္စြာဘုရား ဘုရားအျဖစ္သို႔ ေရာက္ေတာ္မူၿပီးတဲ့အခါ ပဌမေဗာဓိလို႔ေခၚတဲ့ ၀ါေတာ္(၂၀)အတြင္း ကြ်တ္ထိုက္တဲ့ေ၀ေနယ်မ်ားရွိရာ ေနရာအသီးသီးသုိ႔ ၾကြေရာက္ကာ ၀ါကပ္ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပဌမေဗာဓိဆုိတဲ့ ၀ါေတာ္(၂၀)အတြင္း ၀ါကပ္တဲ့ေနရာဌာနမ်ားကို အနိဗဒၶ၀ါဆိုရာဌာနမ်ားလို႔ ေခၚဆိုရပါတယ္။

(၁) ဘုရားရွင္ဟာ ဗာရာဏသီျပည္အနီး ဣသိပတန မိဂဒါ၀ုန္ေတာမွာ ပဥၥ၀ဂၢီ ငါးဦးတို႔အား တရားေရေအး တုိက္ေကၽြးေတာ္မူၿပီး၊ ဗာရာဏသီျပည္ကို ေဂါစဂံျပဳကာ မိဂဒါ၀ုန္ေတာမွာ ပဌမ၀ါ ကပ္ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။

(၂-၃-၄) ရာဇၿဂိဳလ္ျပည္ကို အမွီျပဳၿပီး ေ၀ဠဳ၀န္ေက်ာင္းတုိက္မွာ ဒုတိယ၀ါ ၊ တတိယ၀ါ၊ စတုတၳ၀ါ ကပ္ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။

(၅) ေ၀သာလီျပည္ကို အမွီျပဳၿပီး မဟာ၀ုန္ေတာအုပ္ အတြင္းမွာစုလစ္မြန္းခၽြန္ အထြတ္တတ္တဲ့ ေက်ာင္းေတာ္မွာ ပဥၥမ၀ါကပ္ေတာ္မူခဲ့ပါတယ္။

ရွင္အရဟံ ၏ တရားဦး...


ရွင္အရဟံရဲ႕ တရားဦးကိုေျပာမယ္ဆိုရင္ ရွင္အရဟံနဲ႔ အေနာ္ရထာမင္းတို႔ ေတြ႕ဆံုၾကပံု စိတ္၀င္စားစရာ ေကာင္းပါတယ္။ စာဖတ္သူမ်ားလည္း ဗဟုသုတျဖစ္ေအာင္ သူတို႔ႏွစ္ဦးေတြ႕ဆံုပံုေလးကုိ အက်ဥ္းမွ် ေဖၚျပေပးလိုက္ပါတယ္။

အခါတစ္ပါး ျမန္မာျပည္မွာ သာသနာထြန္းကားနိုင္ရန္အတြက္ အရွင္အရဟံဟာ ပုဂံျပည္သုိ႔ ၾကြလာကာ ၿမိဳ႕နဲ႔မနီးမေ၀း ေတာအုပ္တစ္ခုမွာ သီတင္းသံုးေနပါတယ္။

လူ၀င္စားဆိုတာ.....


ဗုဒၶလူ၀င္စားတယ္ဆိုတာ ဗုဒၶ၀ါဒအရ လံုး၀မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ ဗုဒၶဟာ အရဟတၱမဂ္၊ အရဟတၱဖိုလ္ကို မ်က္ေမွာက္ျပဳေတာ္မူၿပီး ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေနာက္တဖန္ ဘ၀အသစ္ ပဋိသေႏၶဆိုတာ မရွိေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဗုဒၶလူ၀င္စားဟာ လံုး၀မျဖစ္ႏုိုင္ပါဘူး။

လူ၀င္စားဆိုတာ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ အတိတ္ဘ၀မ်ားကို ျပန္လည္အမွတ္ရႏုိင္သူပါ၊ မေန႔ကလုပ္ခဲ့ေျပာခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ ဒီေန႔ျပန္ မွတ္မိေနသလိုမ်ဳိးပါ။ ဒါကို ဘုရားရွင္က ဇာတိႆရဉာဏ္ရရွိသူမ်ားလို႔ မိန္႔ေတာ္မူပါတယ္။

ခႏၶာငါးပါး ဆိုတာ....


ျမတ္စြာဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ႀကီးက ရုပ္၊ေ၀ဒနာ၊ သညာ၊ သခၤါရ၊ ၀ိညာဏ္ဆိုၿပီး ေဒသနာအစဥ္အားျဖင့္သာ ေဟာၾကားေတာ္မူတာပါ။ အာရံုျဖစ္ေပၚတဲ့အခါ ငါးပါးလံုး အတူတူျဖစ္ၾကတယ္လို႔ပဲ ဆိုရပါ့မယ္။ ရွင္းျပပါဦးမယ္။ ဥပမာ….အနိစၥ၊ ဒုကၡ၊ အနတၱဆိုတဲ့ လကၡဏာသံုးပါဟာ တစ္ခုစီေဟာထားေပမယ့္ အနိစၥလကၡဏာျဖစ္ၿပီဆိုလွ်င္က်န္သည့္ လကၡာဏာႏွစ္ပါးလည္း ပါ၀င္ၿပီးျဖစ္ေတာ့သည္။ (ပထ၀ီ အာေပါ ေတေဇာ ၀ါေယာ၊ ၀ဏၰ ဂႏၶ ရသ ၾသဇာ)ဆိုတဲ့ အ၀ိနိေဗၻာဂ ရွစ္ပါးဟာလည္း ေဒသနာအစဥ္အားျဖင့္သာ တစ္ခုစီခြဲထားေပမယ့္လို႔ ဒီရွစ္ပါးဟာ ရုပ္၀တၳဳပစၥည္းတစ္ခုမွာ တေပါင္းတည္း ျဖစ္ၾကပါတယ္။ တစ္ခုပီးတစ္ခုျဖစ္တယ္ဆိုၿပီး ခြဲလို႔မရပါဘူး။ ေ၀နယ်မ်ား သိေစရန္အတြက္သာ ခြဲျခမ္းျပျခင္းသာျဖစ္တယ္လို႔ မွတ္ရမယ္။

ထို႔အတူ ခႏၶာငါးပါးဟာလည္း ေဒသနာအစဥ္အားျဖင့္သာ ရုပ္၊ေ၀ဒနာ၊သညာ၊သခၤါ၊၀ိညာဏ္လို႔ စီအစဥ္အတိုင္း ခြဲျပထားေပမယ့္လို႔ တကယ္တမ္း အာရံုေပၚတိုင္းမွာ ခႏၶာငါးပါး ရုပ္နာမ္တရားမ်ားဟာ တၿပိဳင္နက္ျဖစ္ၿပီး ခ်ဴပ္ေပ်ာက္ၾကပါတယ္။ သည္လို ရုပ္နာမ္မ်ား ခ်ဴပ္ေပ်ာက္တဲ့ေနရာမွာ ေတာင္မွလက္ဖ်စ္တစ္တြက္တြင္ ကုေဋတစ္သိန္းခ်ဳပ္တယ္ဆိုတာကို ျမတ္ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဉာဏ္ေတာ္နဲ႔သာ ျမင္တာပါ။ သာမာန္ပုဂၢိဳလ္မ်ား မျမင္ႏိုင္ေပ။ အကယ္၍ ခႏၶာငါးရဲ႕ ျဖစ္စဥ္ကို ခြဲျခမ္းလို႔ရတယ္ဆိုဦးေတာ့ ျမတ္ဘုရားရဲ႕ အရာေတာ္သာျဖစ္
တယ္လို႕သာမွတ္ယူရပါမယ္....

ဓမၼေစတီဆရာေတာ္ ဦးေကာသလႅ ၏ တရားေတာ္မ်ား....


၁။ ေထရ၀ါဒနိဒါန္းတရားေတာ္ ၂။ ေထရ၀ါဒ၏ အႏွစ္သာရတရားေတာ္ (၁)
၃။ ေထရ၀ါဒ၏ အႏွစ္သာရတရားေတာ္ (၂)
၄။ ေထရ၀ါဒႏွင့္ ျမန္မာျပည္ (၁)
၅။ ေထရ၀ါဒႏွင့္ ျမန္မာျပည္ (၂)
၆။ အျမတ္ဆံုးဒါနတရားေတာ္
၇။ အက်ိဳးၾကီးလွ ျမတ္ဒါနတရားေတာ္
၈။ အဘိဓမၼာျဖင့္ ခ်မ္းသာစြာေနနည္းတရားေတာ္ (၁)
၉။ အဘိဓမၼာျဖင့္ ခ်မ္းသာစြာေနနည္းတရားေတာ္ (၂)
၁၀။ မခမ္းနားေပမဲ့ ဆန္းျပားသည့္ေထရီမတရားေတာ္

"ပါရာဇိက" က်ဴးလြန္မိရင္....


ပါရာဇိကေလးပါးမွာ တစ္ပါးပါးကို က်ဳးလြန္မိတဲ့ ရဟန္းတစ္ပါးအေနနဲ႔ သာသနာေတာ္မွာ ဆက္ေနခ်င္ေသးတယ္ဆိုရင္ သာမေဏ (ကုိရင္)အသြင္ျဖင့္ ေနႏိုင္ပါတယ္။ ကိုယ္တိုင္ ပါရာဇိကက်ဳးလြန္မွန္းမသိဘဲ က်ဳးလြန္ထားတဲ့ရဟန္းဟာ သီးျခား လူထြက္ေနစရာမလိုပါ။ ရဟန္းအျဖစ္မွ လူ႔အျဖစ္သို႔ ေအာ္တိုမစ္တစ္ေရာက္ရွိသြားပါတယ္။ တကယ္လို႔ ပါရာဇိကက်တဲ့ရဟန္းဟာ လူမထြက္ဘဲေနရင္ ေသလြန္တဲ့အခါ ငရဲက်ခံရမွာျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ ပါရာဇိကက်မွန္းသိတဲ့အတြက္ လူထြက္ထားတဲ့သူဟာ လူ႔အသြင္နဲ႔ေနကာ ဒါန၊သီလ၊ဘာ၀နာမ်ားအားထုတ္လွ်င္ မဂ္ဖိုလ္နိဗၺာန္ေတာင္ ေရာက္ႏုိင္ပါတယ္။

မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ၏ တရားေတာ္မ်ား...

"ဝယဓမၼာ သခၤါ႐ာ ၊အပၸမာေဒန သမၸါေဒထ"  "ဓမၼ" Website မွကူးယူမွ်ေ၀ပါသည္....

မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္

ပညတ္ႏွင့္ပရမတ္                                             
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ပြားပို႔မႈစူးစိုက္အား
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္                   အာယတနဓာတ္ (၁၈) ပါး
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ဒုကၡကို ဒုကၡမွန္းသိေအာင္ၾကည့္
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ဘဝတို႔၏ က်င္လည္ပံု
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ကိသာေဂါတမီ
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ေရနစ္သူ အေပၚတက္ေစဖို႔
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ဒုလႅဘ ငါးပါး
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ႏွစ္ဦးရတနာကြယ္စရာ
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ မဂၢင္တရားေတာ္ (၁)
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ မဂၢင္တရားေတာ္ (၂)
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ဒုစ႐ိုက္ ဆယ္ပါးတရားေတာ္ (၁)
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ ဒုစ႐ိုက္ ဆယ္ပါးတရားေတာ္ (၂)
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ စိတ္တရားေတာ္
မဟာေဗာဓိျမိဳင္ဆရာေတာ္ မဇ်ိမပဋိပဒါက်င့္စဥ္

ဆရာေတာ္ ဦးေဃာသိတ(ပဋိစၥ သမုပၸါဒ္္ တရားေတာ္)...


ဆရာေတာ္ ဦးေဃာသိတ
ပဋိစၥ သမုပၸါဒ္္ တရားေတာ္ (video files)
 ပဋိစၥ သမုပၸါဒ္ အေျခခံတရား 57 MB          Download
 ရွည္လ်ားတဲ့ ဘ၀သံသရာ 58 MB Download
 ပဋိစၥ သမုပၸါဒ္ႏွင့္ ကမၼဘ၀ရွင္းတမ္းတရား 58 MB Download
 ေရွးအတိတ္ ကံစြမ္းအားေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာပုံတရား   57 MB Download
 ရုပ္နာမ္ခြဲ ပညတ္ ပရမတ္ခြဲ တရား 59 MB Download
တဏွာ သခၤါယသုတ္ 58 MB Download
 ၆၂-ပါးေသာ မိစၦာဒိ႒ိမ်ား တရား 57 MB Download
 ဆပၸါဏေကာပမသုတ္ 58 MB Download
 သုညတ ဆိုက္ေအာင္ ရႈပါတရား 60 MB Download
 ေတ၀ိဇၨ သုတ္ 60 MB Download
 ဖဂၢဳန ရဟန္းတရား 60 MB Download
 ဒါရုကၡေႏၶာပမသုတ္ 60 MB Download
 သမၼာ ဒိ႒ိ ငါးမ်ိဳးတရား 45 MB Download
 အဂၢိ ၀စၦ သုတ္ 58 MB Download